Sistem antiderapant pentru remorcă ATC-2 |
Micile manevre evazive, vânturile laterale pe poduri sau presiunea vântului la depășirea camioanelor fac rapid balansarea remorcii. |
Există un mare pericol ca remorca să se „clatine” și să devină incontrolabilă. |
Odată ce ai experimentat acest pericol, nu vei mai conduce niciodată o remorcă fără „electronica de urgență”. |
Îți poți stoca ESP-ul în mașină și îl poți folosi în remorcă se bazează pe ATC. |
Și așa funcționează ATC: |
De îndată ce ansamblul masina rulota începe să devieze, senzorii ATC măsoară cea mai mică accelerație laterală direct de pe axa remorcii. ATC frânează automat remorca imediat. Șoferul nu simte aproape nimic din construcția controlată electronic. După câteva secunde, echipa conduce din nou în siguranță. Prin frânare, trage automat remorca pe bandă. |
Informatii utile |
ȘTIAȚI că... sistemul anti-snaking ATC de la AL-KO Trail Control este o componentă esențială de siguranță pentru mulți caravaneri. |
Cât durează instalarea ATC? |
Modernizare aproximativ 2 ore |
ATC-ul trebuie introdus în retrofit? |
Nu. Este suficient să aveți ABE cu actele vehiculului înmatriculat. |
De unde își ia puterea ATC? |
ATC este conectat la cutia de joncțiune a remorcii și este alimentat de acolo prin pozitivul permanent al mufei cu 13 pini în timpul conducerii. |
Cât curent necesită ATC? |
(Siguranță standard) 15 amperi. |
Poate fi atașat ATC-ul și la remorci cu un conector cu 7 pini? |
Nu. Alimentarea prin mufa cu 7 pini nu este suficientă. |
Unde trebuie instalată dioda emițătoare de lumină? |
În zona dispozitivului de depășire. |
Se aprinde becul de frână când ATC funcționează? |
Nu. ATC frânează ușor combinația, comparabil cu o frână de motor pe o mașină. Prin urmare, activarea luminii de frână nu este necesară. |
ATC-ul are nevoie de întreținere? |
Nu. Sistemul nu necesită întreținere. |
Cum recunosc pregătirea operațională a ATC? |
De îndată ce conectorul cu 13 pini este conectat la vehiculul tractor, ATC efectuează o autoverificare completă (1 aplicare a frânei și verificarea plauzibilității sistemului electronic). Starea funcțională este afișată printr-un LED verde pe dispozitivul de depășire. |
Verde = operațional |
Roșu = inoperabil (dar gata de condus) |
Roșu intermitent = remorca frânează (nu este gata de condus) |
Cum recunosc în mașină când funcționează sistemul de urgență ATC? |
Decelerația ușoară se simte în mașină. |
|