conceput pentru uz OEM/profesional . ;Domeniile de utilizare și aplicare sunt diverse și pot fi extinse după bunul plac.;
Până în prezent
Dekaseal 8936 a fost folosit în construcția de autobuze
rulote
autocaravane
vehicule comerciale și chiar trenuri
printre altele.;
Etanșantul trebuie aplicat întotdeauna între o îmbinare mecanică.;
Culoare: antracit;
Continut: 310 ml;
Ambalare: cartus;
Domenii de aplicare:;
Substraturi: ABS
aluminiu
tabla
lemn
lacuri
OMMA
PMMA
placaj etc.;
Etanșarea: benzi de acoperire
scurgeri
suprastructuri
găuri
structuri de acoperiș
canale și deschideri
îmbinări cauciuc - sticlă
clapete
țevi
găuri
garnituri etc.;
Instalarea de : ferestre
lumini de cupolă sau similare în construcția de rulote
vagoane
containere.;
Și mult mai mult.;
Rezistență la
printre altele: apă
sare de drum
intemperii .;
Aplicare corectă:;
Etanșantul poate fi aplicat cu un pistol manual sau cu un pistol cu aer comprimat (necesar 2-3 bar).;
Substratul trebuie să fie curat
uscat și fără grăsimi . Excesul de material poate fi îndepărtat după instalare fără a lăsa reziduuri.;
Sigilantul rămâne ușor lipicios după uscare
dar este inodor și compatibil cu vopseaua.;
Date tehnice:;
Dekaseal 8936 nu poate fi vopsit.;
Material de bază: poliizobutenă
rășini sintetice
materiale de umplutură și solvenți;
Consistență: pastă;
Întărire/privire : Evaporarea solventului;
Greutate specifică (20°C)
DIN 51757 : aprox. 1
4 kg/litru;
Permeabilitate foarte scăzută la vapori de apă (0
1-0
2 grame/zi/m²).;
Timp deschis (20°C/50% LF rel.): aprox. 3 ore;
Conținut de solide (DIN 53216
3 h la 120°C): aprox. 89%
în funcție de culoare;
Vâscozitate (20°C
debitmetru
49 ml
2 bar
duză 4 mm): aprox. 40 de secunde
în funcție de culoare;
Rezistență la temperatură: -30°C până la +100°C;
Temperatura de aplicare: +5°C până la +35°C;
Rezistență la UV și la intemperii: excelentă;